88 poze   331 vizite

Lara Croft 5 - Tomb Rider

Information 5
-

( Jill de Jong
A half-body picture of a brunette woman dressed in a light blue, sleeveless shirt holding a stack of papers.
Karima Adebibe
A close-up picture of a brunette woman dressed in a brown and black, sleeveless sports shirt.
Alison Carroll
Many models have portrayed Lara Croft for promotional appearances, earning the character a Guinness World Record for the "most official real-life stand-ins")


(ill de Jong
O poză cu jumătate de corp cu o femeie brunetă îmbrăcată într-un tricou fără mâneci, albastru deschis, care ținea un teanc de hârtii.
Karima Adebibe
O poză în prim plan cu o femeie brunetă îmbrăcată într-un tricou sport, fără mâneci, negru.
Alison Carroll
Multe modele au înfățișat-o pe Lara Croft pentru apariții promoționale, câștigând personajului un record mondial Guinness pentru „stand-ins-urile cele mai oficiale”)
-


Promotional models

Eidos hired several models to portray Lara Croft at publicity events, promotions, trade shows, and photo shoots. Nathalie Cook was the first model, portraying the character from 1996 to 1997. Cook was followed by British actress Rhona Mitra from 1997 to 1998. Eidos then updated the Croft costume to match its video game depiction. Core Design reportedly restricted Mitra's dialogue as the character at trade shows and out of costume. French model Vanessa Demouy succeeded Mitra for a brief time until fashion model Nell McAndrew took over the role at the 1998 Electronic Entertainment Expo.McAndrew portrayed Croft from 1998 until 1999, when Eidos fired her for posing in Playboy, which used the character and Tomb Raider franchise to promote the McAndrew's issue without Eidos's approval. Core Design was granted an injunction against the magazine to protect the character's image; Playboy was ordered to place stickers on the cover of the issue to conceal the reference to Tomb Raider. Eidos later donated McAndrew's Tomb Raider costume to a UNICEF charity auction.

Lara Weller followed McAndrew from 1999 to 2000. Subsequent models were Lucy Clarkson from 2000 to 2002 and Jill de Jong, who wore a new costume based on Lara Croft's new appearance in Angel of Darkness from 2002 to 2004. Karima Adebibe became the model from 2006 to 2008, and wore a costume based on the updated version of Croft in Legend. She was the first model Eidos allowed to portray Lara Croft outside posing for photography. To prepare for the role, Adebibe trained in areas the character was expected to excel in like combat, motorcycling, elocution, and conduct. Gymnast Alison Carroll, succeeded Adebibe in 2008 and featured apparel based on the character's appearance in Underworld. Similar to Adebibe, Carroll received special training—Special Air Service (SAS) survival, weapons, and archaeology—to fill the role. Crystal Dynamics discontinued the use of models as part of the franchise's second reboot. The number of models prompted Guinness World Records to award the character an official record for the "most official real life stand-ins" in 2008.
___________________

TRADUCERE ROAMANA !
-
Modele promoționale
Eidos a angajat mai multe modele pentru a o înfățișa pe Lara Croft la evenimente publicitare, promoții, spectacole comerciale și ședințe foto. Nathalie Cook a fost primul model, portretizând personajul din 1996 până în 1997. Cook a fost urmată de actrița britanică Rhona Mitra din 1997 până în 1998. Eidos a actualizat apoi costumul Croft pentru a se potrivi cu jocul său video. Core Design a restricționat dialogul lui Mitra ca personaj la expoziții comerciale și fără costum. Modelul francez Vanessa Demouy a reușit Mitra pentru o scurtă perioadă până când modelul de modă Nell McAndrew a preluat rolul la Electronic Entertainment Expo din 1998.McAndrew l-a înfățișat pe Croft din 1998 până în 1999, când Eidos a concediat-o pentru poza în Playboy, care a folosit personajul și Tomb Raider. franciza pentru a promova problema McAndrew fără aprobarea lui Eidos. Core Design a primit un ordin judecătoresc împotriva revistei pentru a proteja imaginea personajului; Playboy a primit ordin să plaseze autocolante pe coperta numărului pentru a ascunde referirea la Tomb Raider. Ulterior, Eidos a donat costumul lui McAndrew Tomb Raider la o licitație de caritate UNICEF.

Lara Weller a urmat McAndrew din 1999 până în 2000. Modele ulterioare au fost Lucy Clarkson din 2000 până în 2002 și Jill de Jong, care au purtat un costum nou bazat pe noua apariție a Lara Croft în Angel of Darkness din 2002 până în 2004. Karima Adebibe a devenit modelul din 2006 până în 2008 și a purtat un costum bazat pe versiunea actualizată a Croft in Legend. Ea a fost primul model pe care Eidos i-a permis să o înfățișeze pe Lara Croft în afară de poza pentru fotografie. Pentru a se pregăti pentru rol, Adebibe s-a antrenat în zone în care personajul era de așteptat să exceleze în lupte, motociclete, elocuție și conduită. Gimnasta Alison Carroll, a reușit Adebibe în 2008 și a prezentat îmbrăcăminte bazată pe apariția personajului în Underworld. Similar cu Adebibe, Carroll a primit o pregătire specială - Serviciul Aerian Special (SAS) de supraviețuire, arme și arheologie - pentru a ocupa acest rol. Crystal Dynamics a întrerupt utilizarea modelelor ca parte a celei de-a doua reporniri a francizei. Numărul de modele a determinat Guinness World Records să acorde personajului un record oficial pentru „cele mai oficiale stand-in-uri reale” din 2008.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cultural impact

Lara Croft Way in Derby, UK
Lara Croft's 1996 debut is often cited as a catalyst for more female leads in video games. Kaiser Hwang of PlayStation Magazine commented that she "brought girl power" to video games. IGN argued that Croft helped redefine gender in video games by providing a different interpretation of what women could do. Several publications have used her as the standard to which later female video game characters have been compared. Video game publications like PlayStation Magazine, IGN, Edge, and PlayStation: The Official Magazine have labelled the character a video game and cultural icon.Jeremy Smith credits Croft with exposing the Tomb Raider games and video games in general to a wider audience.Computer and Video Games commented that Croft's appearance on the cover of The Face signalled a change in the perception of video games from "geeky" to mainstream. The character is honoured in the British city Derby, previous home to Core Design. In 2007, Radleigh Homes placed a blue plaque for Croft at the site of Core Design's former offices, now a block of flats. The Derby City Council opened a public vote in 2009 to name its new ring road. The winning choice, with 89% of over 27,000 votes, was "Lara Croft Way", and opened in July 2010.

Yahoo! Movies and IGN credit Jolie's role in the first Tomb Raider film with significantly raising her profile and propelling her to international super-stardom, respectively. Jolie commented that young children would ask her to sign objects as Lara Croft.After filming for the first movie at the Cambodian temple Ta Prohm, the local inhabitants called it the "Angelina Jolie Temple" and local restaurants served Jolie's favourite alcoholic beverage advertised as "Tomb Raider cocktails". IGN's Jesse Schedeen described Croft as one of few characters to receive a decent videogame-to-movie adaptation. By 2008, the first Tomb Raider movie was the highest-grossing video game movie and the largest opening ever for a movie headlined by a woman.It became the second highest-grossing video game movie in 2010, after the release of Prince of Persia: The Sands of Time.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TRADUCERE IN ROMANA
-
Impact cultural

Lara Croft Way în Derby, Marea Britanie
Debutul Lara Croft din 1996 este adesea menționat ca un catalizator pentru mai multe oportunități feminine în jocurile video. Kaiser Hwang din PlayStation Magazine a comentat că „a adus puterea fetei” la jocurile video. IGN a susținut că Croft a ajutat la redefinirea sexului în jocurile video, oferind o interpretare diferită a ceea ce ar putea face femeile. Mai multe publicații au folosit-o ca standard la care au fost comparate ulterior personaje de jocuri video feminine. Publicații de jocuri video precum PlayStation Magazine, IGN, Edge și PlayStation: Revista oficială au etichetat personajul un joc video și o icoană culturală. Jeremy Smith îl creditează pe Croft cu expunerea jocurilor Tomb Raider și jocurilor video, în general, unui public mai larg. Jocurile video au comentat că apariția lui Croft pe coperta filmului The Face a semnalat o schimbare în percepția jocurilor video de la „geeky” la mainstream. Personajul este onorat în orașul britanic Derby, căminul anterior al Core Design. În 2007, Radleigh Homes a plasat o placă albastră pentru Croft pe locul fostelor birouri ale Core Design, acum un bloc de locuințe. Consiliul Local Derby a deschis un vot public în 2009 pentru a numi noua sa centură. Alegerea câștigătoare, cu 89% din cele peste 27.000 de voturi, a fost „Lara Croft Way” și a fost deschisă în iulie 2010.

Yahoo! Filmele și IGN creditează rolul lui Jolie în primul film Tomb Raider, cu creșterea semnificativă a profilului și propulsarea ei, respectiv, la super-starul internațional. Jolie a comentat că copiii mici i-ar cere să semneze obiecte ca Lara Croft. După ce a filmat pentru primul film la templul cambodgian Ta Prohm, locuitorii locali au numit-o „Templul Angelinei Jolie”, iar restaurantele locale au servit băutura alcoolică preferată a lui Jolie, publicizată drept „ Cocktail-uri Tomb Raider ". Jesse Schedeen de la IGN a descris-o pe Croft ca fiind unul dintre puținele personaje care au primit o adaptare decentă la jocuri video la film. Până în 2008, primul film de la Tomb Raider a fost cel mai mare film de jocuri video și cea mai mare deschidere pentru un film, realizat de o femeie. Nisipurile timpului.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cultural impact


Lara Croft's 1996 debut is often cited as a catalyst for more female leads in video games. Kaiser Hwang of PlayStation Magazine commented that she "brought girl power" to video games. IGN argued that Croft helped redefine gender in video games by providing a different interpretation of what women could do. Several publications have used her as the standard to which later female video game characters have been compared. Video game publications like PlayStation Magazine, IGN, Edge, and PlayStation: The Official Magazine have labelled the character a video game and cultural icon.Jeremy Smith credits Croft with exposing the Tomb Raider games and video games in general to a wider audience.Computer and Video Games commented that Croft's appearance on the cover of The Face signalled a change in the perception of video games from "geeky" to mainstream. The character is honoured in the British city Derby, previous home to Core Design. In 2007, Radleigh Homes placed a blue plaque for Croft at the site of Core Design's former offices, now a block of flats.The Derby City Council opened a public vote in 2009 to name its new ring road. The winning choice, with 89% of over 27,000 votes, was "Lara Croft Way", and opened in July 2010.

Yahoo! Movies and IGN credit Jolie's role in the first Tomb Raider film with significantly raising her profile and propelling her to international super-stardom, respectively. Jolie commented that young children would ask her to sign objects as Lara Croft. After filming for the first movie at the Cambodian temple Ta Prohm, the local inhabitants called it the "Angelina Jolie Temple" and local restaurants served Jolie's favourite alcoholic beverage advertised as "Tomb Raider cocktails". IGN's Jesse Schedeen described Croft as one of few characters to receive a decent videogame-to-movie adaptation.] By 2008, the first Tomb Raider movie was the highest-grossing video game movie and the largest opening ever for a movie headlined by a woman It became the second highest-grossing video game movie in 2010, after the release of Prince of Persia: The Sands of Time.
-__________________________________________________________________-

Debutul Lara Croft din 1996 este adesea menționat ca un catalizator pentru mai multe oportunități feminine în jocurile video. Kaiser Hwang din PlayStation Magazine a comentat că „a adus puterea fetei” la jocurile video. IGN a susținut că Croft a ajutat la redefinirea sexului în jocurile video, oferind o interpretare diferită a ceea ce ar putea face femeile. Mai multe publicații au folosit-o ca standard la care au fost comparate ulterior personaje de jocuri video feminine. Publicații de jocuri video precum PlayStation Magazine, IGN, Edge și PlayStation: Revista oficială au etichetat personajul un joc video și o icoană culturală. Jeremy Smith îl creditează pe Croft cu expunerea jocurilor Tomb Raider și jocurilor video, în general, unui public mai larg. Jocurile video au comentat că apariția lui Croft pe coperta filmului The Face a semnalat o schimbare în percepția jocurilor video de la „geeky” la mainstream. Personajul este onorat în orașul britanic Derby, căminul anterior al Core Design. În 2007, Radleigh Homes a plasat o placă albastră pentru Croft pe locul fostelor birouri ale Core Design, acum un bloc de locuințe. Consiliul municipal Derby a deschis un vot public în 2009 pentru a numi noua sa centură. Alegerea câștigătoare, cu 89% din cele peste 27.000 de voturi, a fost „Lara Croft Way” și a fost deschisă în iulie 2010.

Yahoo! Filmele și IGN creditează rolul lui Jolie în primul film Tomb Raider, cu creșterea semnificativă a profilului și propulsarea ei, respectiv, la super-starul internațional. Jolie a comentat că copiii mici i-ar cere să semneze obiecte ca Lara Croft. După ce a filmat pentru primul film la templul cambodgian Ta Prohm, locuitorii locali l-au numit „Templul Angelina Jolie”, iar restaurantele locale au servit băutura alcoolică preferată a lui Jolie, publicizată drept „cocktail-uri Tomb Raider”. Jesse Schedeen, de la IGN, l-a descris pe Croft drept unul dintre puținele personaje care au primit o adaptare decentă la un joc video la film.] Până în 2008, primul film Tomb Raider a fost cel mai mare film cu jocuri video și cea mai mare deschidere vreodată pentru un film întitulat de o femeie. A devenit cel de-al doilea film cu cea mai mare sumă de jocuri video în 2010, după lansarea lui Prince of Persia: The Sands of Time.
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Reception and legacy
Lara Croft's introduction was widely regarded as an innovation in the video game market, with Rob Smith of PlayStation: The Official Magazine describing her as a video game icon of that generation of games. IGN credited a rise in PlayStation sales in part to Croft's debut on the system, and PlayStation Magazine attributed the first title's success to the character. Official U.S. PlayStation Magazine stated alternatively that Tomb Raider's PlayStation success propelled the character to prominence, making her a mascot for the system.PlayStation Magazine credits coverage in the Financial Times in 1997 as the starting point of the character's mainstream attention. As years progressed, Lara Croft's popularity declined due to a string of poorly received video game sequels. The Angel of Darkness is often cited as the character's low point.IGN editor Colin Moriarty stated that while she began as an intelligent and strong female character, her games grew bland and Lara Croft became more like a "virtual blow-up doll".

Crystal Dynamics' rendition of Croft in Legend garnered wide, though not universal, praise; many publications described the portrayal as a successful reboot. Game Informer named Lara Croft the number six top video game hero of 2006, citing the character's successful reprise in popularity. The magazine cited the character's alterations in Legend as the reason for her resurgent success. Chris Slate of PlayStation Magazine lauded the character changes in Legend, commenting that "Lara is finally back". He praised Eidos's decision to switch developers and Crystal Dynamics' contributions, especially the character's new gameplay manoeuvres and updated appearance. Others, such as Schedeen and GamePro's Patrick Shaw, felt that the makeover did not improve the character. Fans also disapproved of the changes, especially the switch from the braid.

Dr. Mark Griffiths of Nottingham Trent University described Lara Croft as a psychological tabula rasa. Richard Rouse of Midway Games attributed the character's appeal to a loosely defined personality, which permits players to imprint their own onto her.Jeremy Smith stated that the minimal personality allows players to form a relationship with the character. Burton added that Croft is perceived differently around the world. French demographics focus on her sex appeal, while German and British audiences are drawn to her aggressiveness and aloofness, respectively.Fansites dedicated to Lara Croft appeared on the internet in several languages after the release of Tomb Raider, and contained official and fan-created images of Croft, model photographs, and fan fiction starring the character.[] More than 100 such sites were present by the end of 1998. By 2000, search engine HotBot yielded around 4,700 pages for a search of the character's name. Admirers discussed rumours related to Lara Croft via usenet newsgroups and ICQ chats. Enthusiasts collected merchandise and paraphernalia, submitted fan art to video game magazines, participated in Croft cosplay, and obtained tattoos depicting the character. One admirer rode a bike over 500 miles (800 km) from Amsterdam to Derby wearing Lara Croft-brand clothing to meet the developers, who welcomed him after learning of the trip.
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Recepție și moștenire
Introducerea Lara Croft a fost considerată pe scară largă ca o inovație pe piața jocurilor video, cu Rob Smith din PlayStation: The Official Magazine care o descrie ca o pictogramă a jocurilor video din acea generație de jocuri. IGN a creditat o creștere a vânzărilor PlayStation în parte debutului lui Croft pe sistem, iar PlayStation Magazine a atribuit succesul primului titlu personajului. Magazinul oficial PlayStation din SUA a declarat alternativ că succesul PlayStation de la Tomb Raider a propulsat personajul la o proeminență, făcând-o mascotă pentru sistem. Pe măsură ce anii au avansat, popularitatea Lara Croft a scăzut din cauza unui șir de secvențe de jocuri video slab primite. Îngerul întunericului este adesea citat drept personajul scăzut al personajului. Editorul Colin Moriarty a declarat că, în timp ce a început ca un personaj inteligent și puternic feminin, jocurile ei au devenit neclar și Lara Croft a devenit mai mult ca o „păpușă virtuală”.

Prezentarea lui Croft Dynamics de Croft în Legend a adus o laudă largă, deși nu universală; multe publicații au descris portretul ca o repornire reușită. Game Informer a numit-o pe Lara Croft, numărul șase erou principal al jocurilor video din 2006, citând reîncrederea cu succes a personajului în popularitate. Revista a menționat modificările personajului din Legendă drept motivul succesului ei reînviat. Chris Slate din PlayStation Magazine a laudat schimbările personajelor din Legend, comentând că „Lara a revenit”. El a lăudat decizia lui Eidos de a schimba dezvoltatorii și contribuțiile lui Crystal Dynamics, în special noile manevre de joc ale personajului și aspectul actualizat. Alții, precum Schedeen și Patrick Shaw de la GamePro, au considerat că makeover-ul nu îmbunătățește personajul. De asemenea, fanii au respins schimbările, în special trecerea de la împletitură.

Dr. Mark Griffiths de la Universitatea Trent din Nottingham a descris-o pe Lara Croft drept o taba rasa psihologică. Richard Rouse din Midway Games a atribuit apelul personajului la o personalitate slab definită, ceea ce permite jucătorilor să-și imprime propriile lor. Jeremy Smith a declarat că personalitatea minimă permite jucătorilor să formeze o relație cu personajul. Burton a adăugat că Croft este perceput diferit în întreaga lume. Demografia franceză se concentrează asupra atragerii sexului ei, în timp ce publicul german și cel britanic sunt atrasi de agresivitatea și respectul ei, respectiv, fanițele dedicate Lara Croft au apărut pe internet în mai multe limbi după lansarea lui Tomb Raider și au conținut imagini oficiale și create de fani. de Croft, fotografii de model și ficțiune fan cu rol de personaj. Admiratorii au discutat despre zvonuri legate de Lara Croft prin intermediul grupurilor de știri usenet și al chaturilor ICQ. Pasionații au strâns mărfuri și parafernalia, au trimis arta fanilor în revistele de jocuri video, au participat la cosplay-ul Croft și au obținut tatuaje înfățișând personajul. Un admirator a călătorit cu bicicleta peste 500 de mile (800 km) de la Amsterdam la Derby, purtând haine marca Lara Croft pentru a-i întâlni pe dezvoltatori, care l-au salutat după ce a aflat despre călătorie.
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Lara Croft holds a Guinness World Record as the "most recognized female video game character", and received a star on the Walk of Game in San Francisco. Game Informer commented that the character is well liked around the world, particularly in England.Official U.S. PlayStation Magazine described Croft as "one of today's premier videogame and movie heroes", and Play magazine described her as "3D gaming's first female superstar". Hartas called Croft one of the most famous game women, praising her independence. Karen Jones of Official U.S. PlayStation Magazine described the character as "one of the biggest stars on the PlayStation". In 1998, PlayStation Magazine commented that Lara Croft was one of the most memorable characters on the PlayStation console, and echoed a similar statement in 2004.Time magazine writer Chris Taylor called her "the foundation of one of the most successful franchises in video-game history." In June 2010, Entertainment Weekly named her one of the 100 greatest characters of the last 20 years. In 2011, Empire ranked her as the fifth-greatest video game character. In the same year, readers of Guinness World Records Gamer's Edition voted Lara Croft as the 7th-top video game character of all time. Forbes magazine routinely lists Lara Croft on its annual "Fictional 15" list of the richest fictional characters by net worth. Polygon staff ranked her as one of the best video game characters of the 2010s. Colin Campbell praised the character, stating that "she shows surprisingly vulnerable insights as she ponders her own life choices." Campbell also noted that while Croft "remains a stubbornly male creation" the character has "come a long way".
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Lara Croft deține un record mondial Guinness drept „cel mai recunoscut personaj de jocuri video feminine” și a primit o stea pe Walk of Game din San Francisco. Game Informer a comentat că personajul este foarte apreciat în întreaga lume, în special în Anglia. Magazinul oficial PlayStation din SUA l-a descris pe Croft drept „unul dintre primele jocuri video și eroi de film”, iar revista Play a descris-o drept „prima superstar feminină a jocurilor 3D”. Hartas a numit-o pe Croft una dintre cele mai cunoscute femei de joc, lăudându-i independența. Karen Jones din Magazinul Oficial PlayStation din SUA a descris personajul drept „una dintre cele mai mari vedete de pe PlayStation”. În 1998, PlayStation Magazine a comentat că Lara Croft a fost unul dintre cele mai memorabile personaje de pe consola PlayStation și a răsunat într-o declarație similară în 2004. Scriitorul revistei de timp, Chris Taylor, a numit-o „baza unuia dintre cele mai de succes francize din jocurile video. istorie." În iunie 2010, Entertainment Weekly a numit-o unul dintre cele mai mari 100 de personaje din ultimii 20 de ani. În 2011, Empire a clasat-o pe locul al cincilea cel mai mare personaj de jocuri video. În același an, cititorii Guinness World Records Gamer's Edition au votat-o ​​pe Lara Croft drept cel de-al 7-lea personaj al jocurilor video din toate timpurile. Revista Forbes o listează de regulă pe Lara Croft pe lista sa anuală „Fictional 15” cu cele mai bogate personaje fictive după valoarea netă. Personalul Polygon a clasat-o drept unul dintre cei mai buni personaje de jocuri video din anii 2010. Colin Campbell a lăudat personajul, afirmând că „arată perspective surprinzător de vulnerabile în timp ce ia în considerare propriile sale alegeri de viață”. Campbell a mai menționat că, în timp ce Croft „rămâne o creație bărbătescă încăpățânată”, personajul a „parcurs un drum lung”.
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Sex symbol
Lara Croft has become a sex symbol for video games, despite Toby Gard's intentions for her to be sexy "only because of her power".Time magazine's Kristina Dell considered her the first sex symbol of video games. Schedeen stated that Croft is among the first video game icons to be accepted as a mainstream sex symbol.Robert Ashley of Official U.S. PlayStation Magazine described Lara Croft as the first video game character openly thought of as sexy, and attributed the appearance of similar 3D characters to her. Publications such as Play, GameTrailers, and PlayStation Magazine listed big breasts as one of the character's most famous attributes. After interviewing players in 1998, Griffiths commented that players regularly mention Croft's breasts when discussing her. In 2008, the character was first and second on two UGO Networks lists of hottest video game characters. GameDaily placed Lara Croft number one on a similar list that same year, and PlayStation: The Official Magazine awarded her honourable mention for Game Babe of the Year.Croft has appeared in several issues of Play's Girls of Gaming special and PlayStation Magazine's Swimsuit special. Layouts portray the character partially nude, in bikinis, and in revealing cocktail dresses, though Tomb Raider: Underworld's creative director Eric Lindstrom criticised such poses as out of character. He further stated that they conflict with Croft's popular strengths, and felt that fans respond more strongly to images of the character dressed more conservatively than to ones with provocative poses. PlayStation Magazine's staff agreed, commenting that better use of the character's sex appeal would please fans more.

Male players have performed in-game actions to make Lara Croft repeatedly say phrases and view closer camera angles of her bust, while pornography featuring the character has been distributed via the internet. After the first game's release, rumours appeared on the internet about a cheat code to remove the character's clothes. Despite Core Design's denial of such a code, the rumour persisted, fuelled by manipulated nude images.The rumour lingered by the time Legend was released. PlayStation Magazine featured an April Fool's parody of Croft and the rumoured code referred to as "Nude Raider". Fans developed software patches to remove Lara Croft's clothing in the personal computer game releases.
______________________________________________________________________________________________________________________________________


Simbol sexual
Lara Croft a devenit un simbol sexual pentru jocurile video, în ciuda intențiilor lui Toby Gard pentru ea de a fi sexy "doar datorită puterii sale". În timp, Kristina Dell a considerat-o în primul rând sex-simbol al jocurilor video. Schedeen a declarat că Croft este printre primele pictograme ale jocurilor video care a fost acceptată ca un simbol al sexului mainstream. Robert Ashley din Oficialul american PlayStation Magazine a descris-o pe Lara Croft drept primul personaj de jocuri video, gândit deschis ca fiind sexy și i-a atribuit aspectul unor personaje 3D similare. pentru ea. Publicații precum Play, GameTrailers și PlayStation Magazine au enumerat sânii mari drept unul dintre cele mai faimoase atribute ale personajului. După ce a intervievat jucătorii din 1998, Griffiths a comentat că jucătorii menționează în mod regulat sânii lui Croft atunci când discută despre ea. În 2008, personajul a fost primul și al doilea pe două liste UGO Networks cu cele mai tari personaje de jocuri video. GameDaily a plasat-o pe numărul 1 Lara Croft pe o listă similară în același an, iar PlayStation: The Official Magazine și-a acordat mențiunea de onoare pentru Game Babe of the Year.Croft a apărut în mai multe numere ale Play's Girls of Gaming special și PlayStation Magazine Swimsuit special. Layout-urile înfățișează personajul parțial nud, în bikini și în rochii de cocktail revelatoare, deși Tomb Raider: regizorul creativ al Underworld, Eric Lindstrom, a criticat astfel de poziții ca fiind în afara caracterului. El a mai declarat că intră în conflict cu puterile populare ale lui Croft și a considerat că fanii răspund mai puternic la imaginile personajului îmbrăcate mai conservator decât la cele cu poze provocatoare. Personalul PlayStation Magazine a fost de acord, comentând că o mai bună utilizare a apelului sexual al personajului îi va mulțumi pe fani mai mult.

Jucătorii de sex masculin au efectuat acțiuni în joc pentru a o face pe Lara Croft să spună în mod repetat fraze și să vadă unghiuri ale camerei mai aproape de bustul ei, în timp ce pornografia cu personajul a fost distribuită pe internet. După lansarea primului joc, pe internet au apărut zvonuri despre un cod de înșelătorie pentru a îndepărta hainele personajului. În ciuda refuzului Core Design de la un astfel de cod, zvonul a persistat, alimentat de imagini nud manipulate. Zvonul a persistat până la lansarea Legend. PlayStation Magazine a prezentat o parodie a lui April Fool despre Croft și codul zvonului denumit „Nude Raider”. Fanii au dezvoltat patch-uri software pentru a îndepărta îmbrăcămintea Lara Croft în lansările de jocuri personale pe computer.
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Reaction from groups have been mixed. The journal Leonardo noted some feminists' negative reaction to her design; though males were identifying with their feminine side through Croft, she reinforced unrealistic ideals about the female body. Australian feminist scholar Germaine Greer criticised her as an embodiment of male fantasies. In 1996 Electronic Gaming Monthly argued that rather than altering the state of women in games, Croft simply continued the trend of female characters in video games being large-breasted and scantily clad in an effort to appeal to the predominately male gaming audience, which had the overall impact of teaching gamers to see women as sex objects. PlayStation Magazine staff commented that Croft could be seen as either a role model for young independent girls or the embodiment of a male adolescent fantasy, though they later stated that the character does little to attract female demographics and was obviously designed with a male audience in mind. The magazine's editors also criticised Core Design's hypocritical attempts to downplay the character's sex appeal in public statements while releasing advertisements that prominently featured Lara Croft's sexuality.Graphic artist Heather Gibson attributed the "sexism" to participation from Eidos's marketing department.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Reacția din grupuri a fost amestecată. Jurnalul Leonardo a remarcat reacția negativă a unor feministe la designul ei; deși bărbații se identificau cu latura lor feminină prin Croft, ea întărea idealurile nerealiste despre corpul feminin. Savanta feministă australiană Germaine Greer a criticat-o ca întruchipare a fanteziilor masculine. În 1996, Electronic Gaming Monthly a susținut că, în loc să modifice starea femeilor din jocuri, Croft a continuat pur și simplu tendința personajelor feminine din jocurile video fiind cu sân mare și îmbrăcată în mod scăzut, în efortul de a apela la publicul de jocuri predominant masculin, care avea impactul general al învățării jucătorilor de a vedea femeile ca obiecte sexuale. Angajații PlayStation Magazine au comentat că Croft poate fi privit fie ca un model de rol pentru tinere fete independente, fie ca întruchiparea unei fantezii adolescente masculine, deși ulterior au declarat că personajul face puțin pentru a atrage demografia feminină și, evident, a fost conceput cu un public masculin în minte. . Redactorii revistei au criticat, de asemenea, tentativele ipocritice ale Core Design de a reduce apelul sexual al personajului în declarațiile publice, în timp ce lansau reclame care prezentau în mod evident sexualitatea Lara Croft. Artistul grafic Heather Gibson a atribuit „sexismul” participării departamentului de marketing al lui Eidos.
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Author Mark Cohen attributed Lara Croft's eroticism among male fans to the character's appearance and a male protective instinct. German psychologist Oscar Holzberg described the protective behaviour as the result of the opportunity to act as a hero in virtual worlds and a fear of powerful, emancipated women. Jonathan Smith of Arcade: The Videogame Magazine similarly noted that male players often see themselves as "chivalrous protectors" while playing the game. Holzberg further stated that the lower psychological investment inherent to virtual characters is more comfortable for males. Cohen affirmed that despite blatant male appeal, Croft garnered a serious female audience. Eidos estimated by 2000, female consumers comprised 20–25 percent of Tomb Raider game purchases.Jeremy Smith argued that the series attracted more female players to video gaming, especially in Japan. Smith believed that Croft does not alienate prospective female players, representing an emancipated heroine and not simply an attractive character.[According to Adrian Smith, the character was also popular with younger demographics that did not view her sexually. Cohen reasoned that Croft differs from other erotic characters and attractive leads, as the Tomb Raider games also feature rich action, impressive graphics, and intelligent puzzles: other such characters were unsuccessful because the game content was lacking. Amy Hennig of developer Naughty Dog and Griffiths echoed similar statements. GamesRadar+ editor Justin Towell nonetheless commented that he couldn't imagine a Tomb Raider game without a sexualised female lead.

Griffith described Lara Croft as a flawed female influence. He stated that though the character is a step in the right direction, too many women view her as a "crudely realised male fantasy figure".Women in the video game industry describe the character as both a positive and negative influence. Ismini Roby of WomenGamers.com commented that Croft was not a sexist influence in 1996, attributed to the lack of prominent female characters in video games at the time. She stated that the over-sexualized appearance was overlooked because the character was a "breath of fresh air". However, Roby felt that though Lara Croft's proportions have become more realistic, the character's personality was diluted by the developer's actions to appeal to a male audience. LesbianGamers.com's Tracy Whitelaw called the character a dichotomy, stating that though Croft is viewed as "idealized" with an "unattainable body", the character was a great stride for the propagation of female characters as video game protagonists.
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Autorul Mark Cohen a atribuit erotismul Lara Croft în rândul fanilor bărbați aspectului personajului și instinctului protector masculin. Psihologul german Oscar Holzberg a descris comportamentul protector ca rezultat al oportunității de a acționa ca un erou în lumile virtuale și o frică de femei puternice, emancipate. Jonathan Smith de la Arcade: Magazinul Videogame a remarcat în mod similar că jucătorii de sex masculin se văd adesea drept „protectori cavaleriști” în timpul jocului. Holzberg a mai declarat că investiția psihologică mai mică inerentă personajelor virtuale este mai confortabilă pentru bărbați. Cohen a afirmat că, în ciuda apelului masculin flagrant, Croft a adunat un public feminin serios. Eidos estimat până în 2000, consumatorii de sex feminin au cuprins 20-25% din cumpărăturile de jocuri Tomb Raider.Jeremy Smith a susținut că seria a atras mai multe jucătoare feminine la jocurile video, în special în Japonia. Smith credea că Croft nu înstrăinează jucătorii de sex feminin potențiali, reprezentând o eroină emancipată și nu pur și simplu un personaj atrăgător. Cohen a motivat că Croft diferă de celelalte personaje erotice și avantaje atractive, deoarece jocurile Tomb Raider prezintă și acțiune bogată, grafică impresionantă și puzzle-uri inteligente: alte astfel de personaje nu au avut succes, deoarece conținutul jocului lipsea. Amy Hennig a dezvoltatorului Naughty Dog și Griffiths au făcut ecou unor declarații similare. Editorul GamesRadar +, Justin Towell, a comentat totuși că nu-și putea imagina un joc Tomb Raider fără o conducere feminină sexualizată.

Griffith a descris-o pe Lara Croft ca pe o influență feminină defectuoasă. El a afirmat că, deși personajul este un pas în direcția corectă, prea multe femei o văd ca pe o „figură de fantezie masculină realizată crud”. Femeile din industria jocurilor video descriu personajul drept o influență pozitivă și negativă. Ismini Roby de la WomenGamers.com a comentat că Croft nu a fost o influență sexistă în 1996, atribuită lipsei personajelor feminine proeminente din jocurile video de la acea vreme. Ea a declarat că aspectul supra-sexualizat a fost trecut cu vederea, deoarece personajul era o „respirație de aer curat”. Cu toate acestea, Roby a considerat că, deși proporțiile Lara Croft au devenit mai realiste, personalitatea personajului a fost diluată prin acțiunile dezvoltatorului pentru a apela la un public masculin. Tracy Whitelaw de la LesbianGamers.com a numit personajul o dicotomie, afirmând că, deși Croft este privit ca „idealizat” cu un „corp de neatins”, personajul a fost un pas important pentru propagarea personajelor feminine ca protagoniști ai jocurilor video.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-

Notes
Charlotte Sparey voiced a young Lara Croft in Tomb Raider: Legend.
Harriet Perring voiced a young Lara Croft in Rise of the Tomb Raider.
Francesca Aston voiced a young Lara Croft in Shadow of the Tomb Raider.
In 1994, CentreGold acquired the Derby-based video game developer Core Design. Eidos subsequently acquired CentreGold in April 1996.
Eidos sought another company to acquire it due to poor financial health in 2004, in a response to which it was acquired by SCi Games the year after.
-----

notițe
Charlotte Sparey a exprimat o tânără Lara Croft în Tomb Raider: Legend.
Harriet Perring a exprimat o tânără Lara Croft în Rise of the Tomb Raider.
Francesca Aston a exprimat o tânără Lara Croft în Shadow of the Tomb Raider.
În 1994, CentreGold a achiziționat Core Design dezvoltatorul de jocuri video bazat pe Derby. Ulterior, Eidos a achiziționat CentreGold în aprilie 1996.
Eidos a căutat o altă companie să o achiziționeze din cauza sănătății financiare precare în 2004, ca răspuns la care a fost achiziționată de SCi Games anul următor.
______________________________________________________________________________________________________________________________________


Pffiuuu am terminat cat de cat in sfarsit !
-

Ma si doare capul =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jill De Jong
Jill De Jong
Karima Adebibe as Lara Croft Games Convention 2007
Karima Adebibe as Lara Croft Games Convention 2007
Alison Carroll
Alison Carroll
( apropo cand eram in Londra am trecut pe aici ) ( Dar nu mi-am dat seama pe loc) hi hi .
( apropo cand eram in Londra am trecut pe aici ) ( Dar nu mi-am dat seama pe loc) hi hi .

Comentarii album • 0
Acest album nu are incă nici un comentariu.
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.