95 poze   342 vizite

Lara Croft 4 - Tomb Rider

Information 4
-
( Keeley Hawes portrayed Lara in the most games, starting with Tomb Raider: Legend in 2006)

( Keeley Hawes a înfățișat-o pe Lara în cele mai multe jocuri, începând cu Tomb Raider: Legend în 2006)
---


Tomb Raider: Underworld continued the plot line established in Legend.Crystal Dynamics used new technology to improve the character for seventh-generation consoles, focusing on improving realism. The dirt accumulation and water cleansing mechanic from Legend was altered to be a real-time mechanic that can involve the entire game environment. To achieve a more natural appearance, the developers added spherical harmonics to provide indirect lighting to in-game objects like Lara Croft.Crystal Dynamics made the character model more complex and detailed than previous instalments, featuring more texture layers that determine the appearance of shadows and reflective light on it, and using skeletal animation to portray believable movement. The number of polygons in the model increased to 32,000.The developers enhanced Croft's facial model by increasing the number of polygons, bones used in the animation skeleton, and graphical shaders in the face to add more detail and expressive capabilities. The hair was created as a real-time cloth simulation to further add realism to its shape and movement. The developers kept Croft's hair tied back because they felt a real person would not want it flying around while performing dangerous manoeuvres.The character's body size was increased and breast size reduced to portray more realistic proportions.

The developers tried to redefine Lara Croft's actions by questioning what they felt the character was capable of. While previous games used hand-animated movement for the character, Underworld introduced motion capture-based animation to display more fluid, realistic movement and facial expressions. Stuntwoman and Olympic Gold medalist Heidi Moneymaker was the motion capture actress, and advised the designers on practical movements. Animators adjusted and blended the recorded animation to create seamless transitions between the separate moves and their simultaneous combinations. The blends and additional animations give the character more flexible movement. Actions were overlapped to allow for multitasking, such as aiming at two separate targets and shooting with one hand while the other holds an object collected from the environment.Other additions include more melee attacks, as well as contextual offensive and climbing manoeuvres. Crystal Dynamics sought to make the visual appearance of the Xbox 360 and PlayStation 3 versions identical, although the systems use different techniques to achieve this. In response to Underworld's lackluster sales figures, Eidos reportedly considered altering the character's appearance to appeal more to female fans.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Traducere Romana !
-


Tomb Raider: Underworld a continuat linia de complot stabilită în Legend.Crystal Dynamics a folosit tehnologia nouă pentru a îmbunătăți personajul pentru console de generația a șaptea, concentrându-se pe îmbunătățirea realismului. Mecanismul de acumulare a murdăriei și de curățare a apei de la Legend a fost modificat pentru a fi un mecanic în timp real care poate implica întregul mediu de joc. Pentru a obține un aspect mai natural, dezvoltatorii au adăugat armonice sferice pentru a oferi iluminare indirectă obiectelor din joc, cum ar fi Lara Croft.Crystal Dynamics a făcut ca modelul personajului să fie mai complex și detaliat decât tranzacțiile anterioare, cu mai multe straturi de textură care determină aspectul umbrelor și lumina reflectorizantă pe ea și folosirea animației scheletice pentru a înfățișa mișcări credibile. Numărul poligonilor din model a crescut la 32.000. Dezvoltatorii au îmbunătățit modelul facial Croft prin creșterea numărului de poligoane, oaselor utilizate în scheletul de animație și a umbrelor grafice din față pentru a adăuga mai multe detalii și capacități expresive. Părul a fost creat ca o simulare de stofă în timp real pentru a adăuga în continuare realism formei și mișcării sale. Dezvoltatorii au ținut părul lui Croft legat înapoi, deoarece au simțit că o persoană reală nu și-ar dori să zboare în jur, în timp ce executa manevre periculoase. Mărimea corpului personajului a fost crescută și dimensiunea sânului redusă pentru a înfățișa proporții mai realiste.

Dezvoltatorii au încercat să redefinească acțiunile Lara Croft, punând la îndoială de ce au simțit că este capabil personajul. În timp ce jocurile anterioare foloseau mișcarea animată manual pentru personaj, Underworld a introdus animația bazată pe captura de mișcare pentru a afișa mișcări mai fluide, realiste și expresii faciale. Mediatorul de aur și olimpica Heidi Moneymaker a fost actrița de captare a mișcării și i-a sfătuit pe designeri cu privire la mișcări practice. Animatorii au ajustat și amestecat animația înregistrată pentru a crea tranziții perfecte între mișcările separate și combinațiile lor simultane. Amestecurile și animațiile suplimentare oferă personajului o mișcare mai flexibilă. Acțiunile au fost suprapuse pentru a permite multitasking, cum ar fi vizarea a două ținte separate și fotografierea cu o mână, în timp ce cealaltă deține un obiect colectat din mediul înconjurător. Alte adăugări includ mai multe atacuri corp la corp, precum și manevre contextuale ofensive și de urcare. Crystal Dynamics a căutat să facă aspectul vizual al versiunilor Xbox 360 și PlayStation 3 identice, deși sistemele folosesc tehnici diferite pentru a realiza acest lucru. Ca răspuns la cifrele de vânzări neplăcute ale lui Underworld, Eidos a considerat să modifice aspectul personajului pentru a atrage mai mult fanii de sex feminin.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
---
( "After crafting the biography, our goal was to make her as believable and relatable as possible. We wanted to make a girl that felt familiar, but still has a special quality about her. Something about the way her eyes look and the expression on her face makes you want to care for her. That was our number one goal. We wanted to have empathy for Lara, and at the same time show the inner strength that made clear she was going to become a hero."
—Brian Horton, senior art director of Crystal Dynamics, on the second reboot)
----

("După realizarea biografiei, scopul nostru a fost să o facem cât mai credibilă și relatabilă. Am vrut să facem o fată care se simte familiară, dar care are încă o calitate specială despre ea. Ceva despre felul în care arată ochii și expresia de pe ea. fata te face să vrei să o îngrijești. Acesta a fost obiectivul nostru numărul unu. Am vrut să avem empatie pentru Lara și, în același timp, să arătăm puterea interioară care a lămurit că va deveni un erou. "
—Brian Horton, director de artă principal al Crystal Dynamics, la a doua repornire)
------


REVENIND !
-
Publisher switch to Square Enix

Japanese game company Square Enix acquired Eidos in April 2009, restructuring Eidos into Square Enix Europe. Crystal Dynamics remained the developer of the Tomb Raider games. Lara Croft and the Guardian of Light introduced co-operative gameplay to the series, a move that brand director Karl Stewart said was meant to "show [Lara] as a more humanistic character" by placing her in a situation that differed from previous instalments. The game uses the same technology featured in the studio's past Tomb Raider games.Despite the changes implemented in the titles, Crystal Dynamics believed that the series required further reinvention to stay relevant.
___________________________________________________________________

Traducere Romana !
--
Comutatorul editorului la Square Enix

Compania japoneză de joc Square Enix a achiziționat Eidos în aprilie 2009, restructurând Eidos în Square Enix Europe. Crystal Dynamics a rămas dezvoltatorul jocurilor Tomb Raider. Lara Croft și The Guardian of Light au introdus game-uri de cooperare în serie, o mișcare despre care regizorul de brand Karl Stewart a spus că era menită să-l „arate pe [Lara] ca un personaj mai umanist”, plasându-o într-o situație care diferă de tranzacțiile anterioare. Jocul folosește aceeași tehnologie prezentată în trecutul jocurilor Tomb Raider al studioului. În ciuda modificărilor implementate în titluri, Crystal Dynamics credea că seria necesită reinvenție suplimentară pentru a rămâne relevantă.
___________________________________________________________________

In late 2010, Square Enix announced a franchise reboot titled Tomb Raider; the new Lara Croft would be a darker, grittier reimagining of the character. In examining the character, Crystal Dynamics concluded that Croft's largest failing was her "Teflon coating", and that it needed a more human version that players would care about. The studio sought a new voice actress, trialling dozens of relatively unknown performers.The second reboot focuses on the origin of the character, and as a result, changes the previous back story. Staff opted to first work on the character's biography rather than cosmetic aspects. Crystal Dynamics sought to avoid the embellished physique of past renditions and pushed for realistic proportions. In redesigning the character's appearance, the designers began with simple concepts and added features that it felt made Lara Croft iconic: a ponytail, "M-shaped" lips, and the spatial relationship between her eyes, mouth, and nose. The company also changed the character's wardrobe, focusing on what it believed was more functional and practical. In designing the outfits, staff aimed to create a look that was "relevant" and "youthful", but not too "trendy" or "hip". To gauge the redesign, Crystal Dynamics conducted eye tracking studies on subjects who viewed the new version and previous ones.

Similar to Underworld, the new Tomb Raider features motion capture-based animation. In an effort to present realism and emotion in the character, Crystal Dynamics captured face and voice performances to accompany the body performances. The company plans to revamp Croft's in-game combat abilities. Crystal Dynamics aims to make the "combat fresh to the franchise, competitive amongst [similar games], and relevant to the story." Among the changes is the implementation of a free aiming system. The studio reasoned that such a system would cause players to be more invested in the action by fostering a "raw, brutal, and desperate" style. Global brand director Karl Stewart stated that such desperation relates to the updated character's inexperience with violence. He further commented that Lara Croft is thrust into a situation where she is forced to kill, which will be a traumatic and defining moment for her.
_______________________________________________________________


La sfârșitul anului 2010, Square Enix a anunțat o repornire a francizei intitulată Tomb Raider; noua Lara Croft ar fi o imagine mai întunecată și mai închisă a personajului. În cadrul examinării personajului, Crystal Dynamics a ajuns la concluzia că cel mai mare eșec al lui Croft a fost „acoperirea cu teflon” și că avea nevoie de o versiune mai umană de care jucătorii le-ar păsa. Studioul a căutat o nouă actriță vocală, încercând zeci de interpreți relativ necunoscuți. Al doilea reboot se concentrează pe originea personajului și, în consecință, schimbă povestea anterioară. Personalul a ales să lucreze mai întâi la biografia personajului, mai degrabă decât la aspectele cosmetice. Crystal Dynamics a căutat să evite fizicul înfrumusețat al redărilor anterioare și a împins pentru proporții realiste. În reproiectarea aspectului personajului, designerii au început cu concepte simple și au adăugat funcții pe care le-a făcut ca Lara Croft să fie iconică: o coadă de ponei, buzele „în formă de M” și relația spațială dintre ochi, gură și nas. De asemenea, compania a schimbat garderoba personajului, concentrându-se pe ceea ce credea că este mai funcțional și practic. La proiectarea ținutelor, personalul a urmărit să creeze un aspect care să fie „relevant” și „tineresc”, dar nu prea „la modă” sau „șold”. Pentru a măsura reproiectarea, Crystal Dynamics a efectuat studii de urmărire a ochilor la subiecții care au vizualizat noua versiune și pe cele anterioare.

Similar cu Underworld, noul Tomb Raider oferă animație bazată pe captura de mișcare. În efortul de a prezenta realismul și emoția în personaj, Crystal Dynamics a surprins spectacole de față și voce pentru a însoți performanțele corpului. Compania intenționează să reînnoiască abilitățile de luptă ale jocului Croft. Crystal Dynamics își propune să facă „combaterea proaspătă a francizei, competitivă între [jocuri similare] și relevantă pentru poveste”. Printre schimbări se numără implementarea unui sistem de vizare liberă. Studioul a motivat că un astfel de sistem i-ar determina pe jucători să fie mai investiți în acțiune prin încurajarea unui stil „brut, brutal și disperat”. Directorul brandului global, Karl Stewart, a declarat că o asemenea disperare se referă la inexperiența actualizată a personajului cu violența. El a mai comentat că Lara Croft se aruncă într-o situație în care este forțată să ucidă, ceea ce va fi un moment traumatizant și definitoriu pentru ea.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Promotion and merchandising

Eidos's German branch and the KMF agency handled marketing for Lara Croft. According to Eidos, no focus groups or scientific studies were consulted when devising the marketing strategy for the character.] Eidos marketing manager David Burton oversaw marketing efforts, which attempted to portray the character as attractive and pleasant. However, interaction with the press, especially those in Europe, resulted in less clothing depicted in promotional images. Concerned with diluting Croft's personality, Eidos avoided products it felt did not fit the character. Ian Livingstone, Eidos's product acquisition director, commented that the company declines most merchandising proposals. He stated that Eidos primarily focused on game development and viewed such promotion outside video games as exposure for the character.Following Square Enix's acquisition, Eidos's marketing duties were transferred to the Square Enix Europe subsidiary. As part of the second reboot, Crystal Dynamics planned to align all products, promotions, and media ventures with its new version of the character.

Lara Croft has appeared on the cover of multiple video game magazines. The character has also been featured on the cover of non-video game publications such as British style magazine The Face, American news magazines Time and Newsweek, German magazine Focus, and the front page of British newspaper the Financial Times. Eidos licensed the character for third party advertisements, including television ads for Visa, Lucozade drinks, G4 TV, Brigitte magazine, and SEAT cars (Seat Ibiza, Seat Cordoba, Seat Alhambra and Seat Arosa). Retro Gamer staff attributes Croft's "iconic" status in part to the Lucozade commercials, calling them one of the most memorable advertisements to use video game elements. Picture advertisements appeared on the sides of double-decker buses and walls of subway stations. Irish rock band U2 commissioned custom renders for video footage displayed on stage in its 1997 PopMart tour. German punk band Die Ärzte's 1998 music video for "Men are Pigs" (German: "Männer sind Schweine") also features Croft. Music groups have dedicated songs to the character, culminating in the release of the album A Tribute to Lara Croft. Bands and artists including Depeche Mode, Moby, Faith No More, Jimi Tenor, and Apollo 440 donated their songs for the album. In conjunction with the release of the 2001 film adaptation, Eidos licensed Lara Croft free-of-charge to the Gordonstoun boarding school for a commercial. The school approached Eidos about use of the character. Eidos allowed the one-time licence due to Core Design's inclusion of Gordonstoun in Croft's fictional biography without the school's permission. Near the end of 2006, Lara Croft became the spokesmodel for the Skin Cancer Awareness Foundation of Minden, Nevada as part of its Sun Smart Teen Program. The foundation felt that the character personified the benefits of a healthy body, and that young teenagers could relate to Croft.

Lara Croft's likeness has been a model for merchandise. The first action figures were produced by Toy Biz, based on the video game version of the character. Playmates Toys released a series of action figures that depict Croft in different outfits and accessories from the video games, later producing figures modelled after Jolie for Lara Croft: Tomb Raider. Graphic designer Marc Klinnert of Studio OXMOX released ​1⁄6-scale model kits of the character, and later built a full-scale version. Arcade: The Videogame Magazine and PlayStation Magazine promoted life-size Croft statues as contest prizes. Spurred by a rumour that Eidos provided Lara Croft autographs, fans wrote to the company to obtain them. The quantity prompted Eidos to quickly produce autographed cards to meet demand.Tomb Raider: Underworld themes and wallpapers featuring the character were released for the PlayStation 3. Xbox Live Marketplace released Xbox 360 avatars in conjunction with Lara Croft and the Guardian of Light. Eidos released a brand of Lara Croft apparel and accessories, marketed under the label "LARA". The line included wallets, watches, bathrobes, and Zippo lighters.Other third-party apparel are hiking boots, backpacks, leather jackets, and thermoses. Croft's likeness has also appeared on French postage stamps, PlayStation memory cards, and trading cards as part of a collectible card game.] In October 1997, Eidos held an art exhibition titled "Lara Goes Art" in Hamburg, Germany to promote Tomb Raider II. The exhibit featured selected artwork of the character submitted by artists and fans. Pieces included oil and airbrushed paintings, photo comics, and Klinnert's model: SZM Studios provided the computer-generated footage it had created for Die Ärzte's music video and the Brigitte magazine television commercial.
______________________________________________________________________________________________________________________________________


TRADUCERE IN ROMANA !
-
Promovare și comercializare

Filiala germană Eidos și agenția KMF s-au ocupat de marketing pentru Lara Croft. Potrivit Eidos, nu au fost consultate grupuri focus sau studii științifice la elaborarea strategiei de marketing pentru personaj.] Directorul de marketing Eidos, David Burton, a supravegheat eforturile de marketing, care a încercat să înfățișeze personajul la fel de atractiv și plăcut. Cu toate acestea, interacțiunea cu presa, în special cele din Europa, a avut ca rezultat mai puține îmbrăcăminte în imagini promoționale. Preocupat de diluarea personalității Croft, Eidos a evitat produsele pe care le-a considerat că nu se potrivesc personajului. Ian Livingstone, directorul de achiziții de produse al Eidos, a comentat că compania refuză majoritatea propunerilor de merchandising. El a declarat că Eidos s-a concentrat în principal pe dezvoltarea jocurilor și a văzut o astfel de promovare în afara jocurilor video ca expunere pentru personaj. Urmărind achiziția Square Enix, taxele de marketing ale Eidos au fost transferate filialei Square Enix Europe. În cadrul celui de-al doilea reboot, Crystal Dynamics a planificat să alinieze toate produsele, promoțiile și proiectele media cu noua sa versiune a personajului.

Lara Croft a apărut pe coperta mai multor reviste de jocuri video. Personajul a fost prezentat și pe coperta publicațiilor care nu sunt jocuri video, precum revista britanică de stil The Face, revistele de știri americane Time and Newsweek, revista germană Focus și prima pagină a ziarului britanic Financial Times. Eidos a autorizat personajul pentru reclame ale unor terți, inclusiv anunțuri de televiziune pentru Visa, băuturi Lucozade, G4 TV, revista Brigitte și mașini SEAT (Seat Ibiza, Seat Cordoba, Seat Alhambra și Seat Arosa). Personalul Retro Gamer atribuie statutul „iconic” al lui Croft în parte reclamelor Lucozade, numindu-le una dintre cele mai memorabile reclame pentru a utiliza elemente de jocuri video. Reclamele foto au apărut pe părțile laterale ale autobuzelor cu etaj dublu și pereții stațiilor de metrou. Trupa de rock irlandeză U2 a comandat redări personalizate pentru materialele video afișate pe scenă în turneul său din 1997 PopMart. Clipul de muzică germană "Die Ärzte" din 1998 pentru "Men are Pigs" (germană: "Männer sind Schweine"), de asemenea, are Croft. Grupurile de muzică au dedicat melodii personajului, culminând cu lansarea albumului A Tribute to Lara Croft. Trupe și artiști printre care Depeche Mode, Moby, Faith No More, Jimi Tenor și Apollo 440 și-au donat melodiile pentru album. În colaborare cu lansarea adaptării cinematografice din 2001, Eidos a acordat licență gratuite Lara Croft școlii de internat Gordonstoun pentru o reclamă. Școala s-a apropiat de Eidos despre utilizarea personajului. Eidos a permis licența unică datorită includerii lui Core Design a lui Gordonstoun în biografia fictivă a lui Croft fără permisiunea școlii. Aproape de sfârșitul anului 2006, Lara Croft a devenit modelul de cuvânt al Fundației de sensibilizare a cancerului de piele din Minden, Nevada, ca parte a programului său Smart Smart Teen. Fundația a considerat că personajul personifica beneficiile unui corp sănătos și că tinerii adolescenți se pot raporta la Croft.

Asemănarea Lara Croft a fost un model pentru marfă. Primele figuri de acțiune au fost produse de Toy Biz, pe baza versiunii jocului video a personajului. Playmates Toys a lansat o serie de figuri de acțiune care îl înfățișează pe Croft în diferite ținute și accesorii din jocurile video, producând ulterior figuri modelate după Jolie pentru Lara Croft: Tomb Raider. Designerul grafic Marc Klinnert de la Studio OXMOX a lansat kituri de model la scară 1⁄6 ale personajului, iar ulterior a construit o versiune la scară completă. Arcade: Magazinul Videogame și PlayStation Magazine au promovat statui de dimensiuni de viață Croft ca premii ale concursului. Îndrăgostiți de zvonul potrivit căruia Eidos a furnizat autografe Lara Croft, fanii au scris companiei pentru a le obține. Cantitatea a determinat-o pe Eidos să producă rapid cărți autografate pentru a răspunde cererii.Tomb Raider: Temele Underworld și imagini de fundal cu personajul au fost lansate pentru PlayStation 3. Xbox Live Marketplace a lansat avataruri Xbox 360 în colaborare cu Lara Croft și Guardian of Light. Eidos a lansat un brand de îmbrăcăminte și accesorii Lara Croft, comercializat sub eticheta "LARA". Linia includea portofele, ceasuri, halate de baie și brichete Zippo. Alte îmbrăcăminte ale unei terțe părți sunt cizme de mers, rucsacuri, jachete din piele și termosuri. Asemănarea lui Croft a apărut și pe timbrele poștale franceze, pe cardurile de memorie PlayStation și pe cărțile de tranzacționare ca parte a unui joc de cărți colectabil.] În octombrie 1997, Eidos a organizat o expoziție de artă intitulată „Lara Goes Art” la Hamburg, Germania, pentru a promova Tomb Raider II . Expoziția a prezentat opere de artă selectate ale personajului prezentate de artiști și fani. Piesele au inclus picturi cu ulei și aerograf, benzi desenate foto și modelul lui Klinnert: SZM Studios a oferit materialele video generate de computer pe care le-a creat pentru videoclipul muzical Die Ärzte și reclama de televiziune a revistei Brigitte.

---

Enjoy :P
Keeley Hawes
Keeley Hawes

Comentarii album • 0
Acest album nu are incă nici un comentariu.
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.